luni, 14 iulie 2008

Cu ce cresc austriecii

Pentru că am avut o vacanţă de babă pensionară plecată cu cârjă cu tot la munte, unul dintre principalele puncte de interes a fost meniul. A fost foarte variat şi chiar dacă am depăşit cantitativ regimul de acasă nu am venit nici măcar cu un kilogram în plus. Mi-ar plăcea să pot face măcar o parte din minunăţiile alea şi acasă. Timp de şapte zile am putut alege în fiecare seară din trei feluri de preparate care nu s-au repetat. Am fost foarte surprinsă că se poate mânca şi altceva decât grătar, şniţel, cartofi prăjiţi, tocăniţă şi salate şi că se poate renunţa fără prea mari regrete la pâine.


Păstrăv cu orez.

Vită cu cartofi şi spanac.

Sote de peşte cu orez şi brocoli.

Porc cu zucchini şi pâine de casă.

Îngheţată de caise cu cremă de banane.

Fructe gratinate cu îngheţată de vanilie.

Niciun comentariu: