joi, 29 ianuarie 2009

Întoarcerea fiului rătăcitor


Sâmbătă am avionul înspre casă dar până atunci mai am o grămadă de lucruri de terminat. Am început cu cel mai important dintre ele, lista cu ce trebuie să fac. Teme, adus prăjitură pentru colegi, învăţat pentru examene, scris la lucrare, făcut bagaje şi ordine în cameră, mers la petrecerea de plecare, cumpărături, eliberat birou, lăsat plantele pe mâini bune.

Ceva demn de menţionat din ultimele 6 luni e că am adunat aproape 20 de giga de poze. Preferata mea e asta, deşi profesioniştii spun că nu e tocmai o realizare epocală în domeniu. Cred că îmi place pentru că deşi se stinge o lumină, alta se ridică şi zboară în continuare. Sau ceva poetic şi emoţionant în genul ăsta. Încă nu am făcut toate calculele dar sunt aproape convinsă că în Irlanda este mai mult cer decât în orice altă ţară.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Să ai drum bun, Jorjet! Şi să te întorci cu primăvara.

Anonim spunea...

drum bun
drum bun
drum bun...