sâmbătă, 3 mai 2008

1 mai

A doua zi de Paste m-am intors in capitala cu insotitori, sora si fratele meu. Nu am avut timp sa fac pe ghidul pentru ca nu mi-am luat concediu toata saptamana, dar de 1 mai am profitat pentru cateva ore de vremea frumoasa.

Sustin in continuare ca Bucurestiul are o poezie a lui aparte, pe care trebuie sa o cauti atent prin kitsch, praf, degradare, contraste si suprapuneri.
















































































Update:
Poezia se observa mult mai greu intr-o zi in care un intarziat isi manifesta nemultumirea fata de nerusinarea conductorului de metrou printr-un scuipat bine tintit pe fereastra si prin fluturarea plina de avant a unui anumit deget.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bucurestiul este cred eu cea mai ciudata forma de oras european

getbordea spunea...

@ovidiu
Eu astept pana o sa vad toate celelalte forme de oras european ca sa ma pronunt :).