sâmbătă, 28 iunie 2008

SMart

Pe Köstlergasse la numărul 9, aproape de apartamentul în care am stat în Viena, este o cafenea care îşi selectează clienţii dintre cei care iau la propriu sintagma "Love hurts". Nu mă puteam abţine să nu fur câteva priviri dimineţile de sâmbătă când uşile erau larg deschise pentru curăţenie dar nu am văzut nimic mai spectaculos decăt un pantof roşu folosit pe post de suport de lumânare.


Recent un preot român a adus vânzări record unei reviste de scandal care l-a filmat cu camera ascunsă în timpul unor distracţii mai puţin ortodoxe. Presimt că o să urmeze o nouă serie de mare succes de emisiuni OTV pe această temă, mai ales că preotul nu s-a jenat deloc şi îşi susţine foarte senin dreptul la exprimare.


Cel care a dat numele acestui gen de perversiuni este un austriac.



Venus înveşmântată în blănuri, Leopold von Sacher-Masoch

"Pot să-mi imaginez cu uşurinţă că aş putea să aparţin unui bărbat toată viaţa mea unui singur bărbat, dar acesta trebuie să fie un bărbat întreg, unul care să mă domine, care să mă subjuge prin puterea lui înnăscută, înţelegi? Şi orice bărbat - şi ştiu asta foarte bine - de îndată ce se îndrăgosteşte devine slab, maleabil, ridicol. Se lasă în mâinile femeii, îngenunchează înaintea ei. Singurul bărbat pe care l-aş putea iubi pentru totdeauna ar fi acela care m-ar face să îngenunchez eu în faţa lui."

Niciun comentariu: