vineri, 31 octombrie 2008

Miros de sărbătoare

Irlandezii celebrează ziua tuturor sfinţilor pe 31 octombrie. Aici această sărbătoare este peste tot la ea acasă, nu doar în mall-uri şi la televizor, aşa că am rămas fără caramele în casă cu cel puţin o săptămâna în urmă. Halouiiinul are multe degete mici nesatule care ies de sub tot felul de măşti şi bucăţi de material şi nu se satură, se agită, chiar dacă încerci să le explici frumos:
"Ţie nu-ţi mai dau, tu ai primit deja de trei ori, sau poate era altcineva care semăna tare bine cu tine. Încercaţi şi alte costume când sunaţi la uşă".

Un lucru e sigur, Halouiinul face bine la siluetă.

Pe străzi miroase ca înainte de Crăciun şi am zis că e o ocazie bună să debordez şi eu de originalitate şi să mă costumez în prinţesă. Din păcate până acum nu am reuşit să sap destul de rapid când am văzut curcubee, de fiecare data uit să îmi iau lopata în rucsacul pentru laptop, aşa că rămâne ca ultimă soluţie să mă ajute zâna cea bună, care cu siguranţă are o treabă mult mai dificilă în Irlanda după ce rochii am văzut în magazin. Eu am pus ochii pe una mooooooov de satin.

Sau aş putea să stau acasă şi să mă uit la un film. E chiar enervant să fii prinţesă. Poţi să te trezeşti că îţi spune că e un prost, dar s-a îndrăgostit de tine prietenul cel mai bun.

Later edit.

Mă bucur că nu am cumpărat o rochie cu salariul meu pe o săptămâna pentru că "fancy dress" nu înseamnă o rochie de seară elegantă ci ţinută achiziţionată din sex shop (asistentă/cameristă/profesoară/poliţistă). M-aş fi simţit şi mai stupid decât m-am simit că am ieşit în hainele obişnuite.

Niciun comentariu: